از دیار حبیب

هو..
آخرین مطالب

تو!

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

من از تو می نوشتم 
تو هر که را دوست داری بخوان 
که من پیاده توام..
تجریش و شریعتی و نواب و صیاد و هنگام و شباهنگام توام
من انقلاب توام... 
چمران نه، هفت تیر خورده ی توام 
من به تنهایی 

تهرانِ توام.... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۰
ابریشم آبی

نظرات  (۲)

۲۰ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۲۷ لوستر مدرن سقفی
جالب بود
۲۰ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۵ آشنای غریب
تو ساکن غرب ترین غرب تهرانی و من در شرق ترین شرقش خانه دارم؛ 
دیدارمان « همت » میخواهد ...

میخواستم اعترافی کنم که بعدا منصرف شدم
باشه برا بعد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی